Od 2002 roku realizujemy programy rozwoju miękkich kompetencji zawodowych.
Realizujemy:
- kompleksowe – dostosowane do potrzeb organizacji – zamknięte programy rozwojowe oraz o charakterze procesowym,
- pojedyncze szkolenia, warsztaty zamknięte,
- wykłady motywacyjne,
- eventy, wyjazdy integracyjne,
- coachingi oraz konsultacje w wybranych tematach (np. wystąpienia publiczne, wizerunek, coachingi managerskie),
- audyty potrzeb, opracowanie strategii komunikacyjnej projektów, tożsamości wizualnej, oraz monitorowanie efektów przeprowadzonych działań,
- projekty z wykorzystaniem narzędzi on-line, grywalizacji, e-learningu.
szkolimy edukujemy aktywizujemy motywujemy integrujemy uruchamiamy potencjał pracownika i potencjał grupy! podnosimy efektywność całej organizacji!
Kluczowe obszary, w których zbudowaliśmy własne unikalne podejście i oferujemy swoje długoletnie doświadczenie:
Zarządzanie zmianą
Zmiana jako szansa na rozwój? Dla organizacji, dla managera, dla człowieka? Programy wykorzystania potencjału zmiany w oparciu o unikalne autorskie narzędzia: „Kompas Zmiany”, „Narzędziownia Zmiany”, oraz program „Wellness w Zmianie”.
Naturalność i charyzma w pracy z grupą
Autorska szkoła budowania kompetencji prezentera na różnych poziomach i stanowiskach, przygotowująca zarządy firm, managerów, handlowców i osoby z obsługi klienta do pracy z grupą w najróżniejszych kontekstach:
- prezentacji sprzedażowych,
- efektywnych spotkań zespołowych,
- spotkań motywacyjnych,
- prezentacji na konferencjach,
- wystąpień publicznych,
- operatywek na produkcji itp.
Budowanie kultury zdrowej komunikacji
Skuteczność komunikacji, komunikacja między człowiekiem a człowiekiem, komunikacja między działowa, współpraca między-pokoleniowa, komunikacja winwin, zarządzanie konfliktem, budowanie kultury zaufania i dzielenia się wiedzą…
Skuteczność osobista i kreatywność
Od czego zależy indywidualna skuteczność w pracy? Nowatorskie programy budowania skuteczności lidera formalnego, lidera w strukturze poziomej, managera. Kreatywność osobista, kreatywność zespołów, kreatywność w rozwiązywaniu problemów…
Kompetencje managerskie – nowa jakość zarządzania
Świat się zmienia; pojawiają się trendy i zjawiska, które wpływają na to, co się kryje za słowem efektywność i co tak naprawdę determinuje efektywność managera we współczesnym świecie biznesu. Co decyduje, że jest on nie tylko skuteczny ale też efektywny na dłuższa metę. Słowo efektywność w zarzadzaniu zmienia swoją zawartość…
Obsługa klienta
W dzisiejszych czasach wszyscy sprzedajemy produkty i usługi. Na rynku jest coraz więcej dobrych sprzedawców przygotowanych do nawiązywania kontaktu z klientem, badania jego potrzeb i doboru rozwiązań. Klient jest bardziej świadomy stosowanych technik, sam często się nimi posługuje. Tradycyjna sprzedaż zawodzi.
Nasze badania i spostrzeżenia w pracy ze sprzedawcami z wielu branż pokazują, iż dziś znaczenia na rynku nabierają: autentyczność, partnerstwo, różnorodność i ciekawość, zaskoczenie…
Zarządzanie wiedzą i informacją
Różnorodność, która buduje i rozwija, a nie dzieli. W sposób kompleksowy Prodialog wspiera organizacje w budowaniu kultury współpracy międzypokoleniowej i dzielenia się wiedzą.