Miękkie kompetencje zawodowe

Od 2002 roku realizujemy programy rozwoju miękkich kompetencji zawodowych.

Realizujemy:

  • kompleksowe – dostosowane do potrzeb organizacji – zamknięte programy rozwojowe oraz o charakterze procesowym,
  • pojedyncze szkolenia, warsztaty zamknięte,
  • wykłady motywacyjne,
  • eventy, wyjazdy integracyjne,
  • coachingi oraz konsultacje w wybranych tematach (np. wystąpienia publiczne, wizerunek, coachingi managerskie),
  • audyty potrzeb, opracowanie strategii komunikacyjnej projektów, tożsamości wizualnej, oraz monitorowanie efektów przeprowadzonych działań,
  • projekty z wykorzystaniem narzędzi on-line, grywalizacji, e-learningu.

szkolimy edukujemy aktywizujemy motywujemy integrujemy uruchamiamy potencjał pracownika i potencjał grupy! podnosimy efektywność całej organizacji!

Kluczowe obszary, w których zbudowaliśmy własne unikalne podejście i oferujemy swoje długoletnie doświadczenie:

Zarządzanie zmianą

Zmiana jako szansa na rozwój? Dla organizacji, dla managera, dla człowieka? Programy wykorzystania potencjału zmiany w oparciu o unikalne autorskie narzędzia: „Kompas Zmiany”, „Narzędziownia Zmiany”, oraz program „Wellness w Zmianie”.

zobacz więcej

Naturalność i charyzma w pracy z grupą

Autorska szkoła budowania kompetencji prezentera na różnych poziomach i stanowiskach, przygotowująca zarządy firm, managerów, handlowców i osoby z obsługi klienta do pracy z grupą w najróżniejszych kontekstach:

  • prezentacji sprzedażowych,
  • efektywnych spotkań zespołowych,
  • spotkań motywacyjnych,
  • prezentacji na konferencjach,
  • wystąpień publicznych,
  • operatywek na produkcji itp.

zobacz więcej

Budowanie kultury zdrowej komunikacji

Skuteczność komunikacji, komunikacja między człowiekiem a człowiekiem, komunikacja między ­ działowa, współpraca między-pokoleniowa, komunikacja win­win, zarządzanie konfliktem, budowanie kultury zaufania i dzielenia się wiedzą…

zobacz więcej

Skuteczność osobista i kreatywność

Od czego zależy indywidualna skuteczność w pracy? Nowatorskie programy budowania skuteczności lidera formalnego, lidera w strukturze poziomej, managera. Kreatywność osobista, kreatywność zespołów, kreatywność w rozwiązywaniu problemów…

zobacz więcej

Kompetencje managerskie – nowa jakość zarządzania

Świat się zmienia; pojawiają się trendy i zjawiska, które wpływają na to, co się kryje za słowem efektywność i co tak naprawdę determinuje efektywność managera we współczesnym świecie biznesu. Co decyduje, że jest on nie tylko skuteczny ale też efektywny na dłuższa metę. Słowo efektywność w zarzadzaniu zmienia swoją zawartość…

zobacz więcej

Obsługa klienta

W dzisiejszych czasach wszyscy sprzedajemy produkty i usługi. Na rynku jest coraz więcej dobrych sprzedawców przygotowanych do nawiązywania kontaktu z klientem, badania jego potrzeb i doboru rozwiązań. Klient jest bardziej świadomy stosowanych technik, sam często się nimi posługuje. Tradycyjna sprzedaż zawodzi.

Nasze badania i spostrzeżenia w pracy ze sprzedawcami z wielu branż pokazują, iż dziś znaczenia na rynku nabierają: autentyczność, partnerstwo, różnorodność i ciekawość, zaskoczenie…

Zarządzanie wiedzą i informacją

Różnorodność, która buduje i rozwija, a nie dzieli. W sposób kompleksowy Prodialog wspiera organizacje w budowaniu kultury współpracy międzypokoleniowej i dzielenia się wiedzą.

zobacz więcej

menu