O Prodialogu

Jesteśmy prekursorem i liderem corporate wellness w Polsce. Od 2002 roku z sukcesem wdrażamy takie programy w Polsce, kształtując rynek, a jednocześnie podążając za rosnącą potrzebą i świadomością klientów. Od tego czasu realizujemy też na szeroką skalę programy szkoleniowe w zakresie miękkich kompetencji zawodowych.

URUCHAMIAMY UKRYTY POTENCJAŁ ORGANIZACJI, WPŁYWAJĄC NA ZAANGAŻOWANIE I EFEKTYWNOŚĆ LUDZI!

Nasza unikalność polega na połączeniu najdłuższego na rynku polskim doświadczenia w obszarze corporate wellness z praktycznym rozumieniem potrzeb biznesu.

ODPOWIADAMY NA NAJWAŻNIEJSZE POTRZEBY I BOLĄCZKI WSPÓŁCZESNEGO ŚWIATA BIZNESU TAKIE JAK:

  • częste zmiany w organizacji,
  • rosnący rynek pracownika i potrzeba wyróżnienia się na rynku pracy,
  • potrzeba znalezienia niestandardowych metod na zwiększenie zaangażowania, efektywności pracownika i generalnie nowe podejście do pojęcia efektywności. Ważnym aspektem jest tu minimalizacja tzw. ”biernej obecności”,
  • potrzeba znalezienia niestandardowych metod na poprawę bezpieczeństwa i jakości pracy w działach produkcji,
  • potrzeba poradzenia sobie z rosnącym poziomem stresu i emocji w pracy; tempa życia, presji
    czasu i wyników, ilości zachodzących zmian,
  • potrzeba zarządzania wiekiem i przepływem informacji międzypokoleniowej spowodowana starzejącym się rynkiem pracy.

CO ROBIMY:

  • Zajmujemy się kompleksowo człowiekiem w biznesie dbając o jego kondycję psychiczną, fizyczną, jego kompetencje społeczne oraz kreując zdrowe środowisko pracy.
  • Wprowadzamy programy w biurach, halach produkcyjnych jak również w rozproszonych strukturach sklepowych. Wdrażamy także specjalne programy dla nietypowych grup zawodowych np. dla przedstawicieli handlowych czy serwisantów, spędzających wiele godzin w podróży.
  • Przez te wszystkie lata wypracowaliśmy własne unikatowe narzędzia motywacyjne, logistyczne, komunikacyjne, a także programy setek autorskich bazowych warsztatów.
    Pracujemy z zespołem ok. 40 trenerów, którzy związani są z nami od dawna. Prowadzimy warsztaty w języku polskim i angielskim.
  • Naszymi klientami są średnie i duże organizacje. Działamy w Polsce oraz coraz częściej poza jej granicami. Jesteśmy w stanie poprowadzić projekty dla wielotysięcznych organizacji dysponując bazą trenerską ale także kompleksowymi rozwiązaniami on-linowymi.
  • Pracujemy w oparciu o konkretne cele biznesowe. Staramy się w miarę możliwości ewoluować nasze projekty; mamy swoje własne narzędzia przeprowadzania audytów potrzeb oraz mierzenia korzyści z wprowadzonych programów.

REALIZUJEMY:

  • Kompleksowe – dostosowane do potrzeb organizacji – zamknięte programy rozwojowe oraz corporate wellness o charakterze procesowym.
  • Pojedyncze szkolenia, warsztaty zamknięte.
  • Wykłady motywacyjne.
  • Eventy, wyjazdy integracyjne, dni zdrowia.
  • Coachingi oraz konsultacje w wybranych tematach (np. wystąpienia publiczne, wizerunek, coachingi managerskie).
  • Audyty potrzeb, opracowanie strategii komunikacyjnej projektów, tożsamości wizualnej, oraz monitorowanie efektów przeprowadzonych działań.
  • Projekty z wykorzystaniem narzędzi on-line, grywalizacji, e-learningu.

Korzyści z naszych programów:

OBNIŻENIE KOSZTÓW związanych z absencją pracowników, fluktuacją pracowników, bierną obecnością pracowników,

PR WEWNĘTRZNY I ZEWNĘTRZNY – wzrost atrakcyjności firmy na rynku pracy i konsumenckim,

WZROST ZAANGAŻOWANIA,

WZROST BEZPIECZEŃSTWA PRACY,

WYŻSZA JAKOŚĆ USŁUG I PRODUKTÓW,

POPRAWA KOMUNIKACJI I ATMOSFERY W FIRMIE,

CORPORATE WELLNESS JAKO SILNY ELEMENT KSZTAŁTOWANIA / UJEDNOLICANIA KULTURY ORGANIZACYJNEJ.

UWALNIAMY ENERGIĘ DO DZIAŁANIA!

UCZYMY JAK W ZMIANACH ZOBACZYĆ SZANSE!

WPROWADZAMY LEPSZĄ ATMOSFERĘ I USPRAWNIAMY KOMUNIKACJĘ!!

PODNOSIMY EFEKTYWNOŚĆ CAŁEJ ORGANIZACJI!!

POMYSŁODAWCĄ I ZAŁOŻYCIELEM FIRMY JEST
BEATA DYRAGA
Prekursor i ekspert w dziedzinie wellnessu korporacyjnego w Polsce. Inspirujący mówca i trener psychologii biznesu, coach, nauczyciel świadomego rozwoju. Autorka publikacji, artykułów, gość programów radiowych, konferencji. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej. Buduje kompleksowe programy corporate wellness i wspiera HR jako konsultant strategiczny i merytoryczny w tym zakresie. Jest też nauczycielem Mindfullness, wieloletnią joginką, twórcą szkoły Praktyki Świadomej Obecności. W świecie biznesu prowadzi wykłady inspirująco-motywacyjne, szkolenia i coachingi z obszarów komunikacji, uważności, zdrowia w pracy, radzenia sobie z emocjami, komunikacji. Z pasją Uczy wystąpień publicznych i kompetencji trenerskich. Z jej warsztatów skorzystało tysiące ludzi.

Kilka słów z historii…

„Prodialog powstał na bazie mojej pasji i doświadczenia. Po ukończeniu SGH w Warszawie spędziłam kilka lat w agencjach reklamowych (Saachi&Saachi, DMB&B) opracowując i realizując strategie dla międzynarodowych gigantów. Po powrocie do kraju – ku zdziwieniu środowiska i rodziny – postanowiłam odejść z korporacji i zrealizować swoją od lat kiełkującą pasję. Otworzyłam pierwszy w Warszawie ośrodek wellness. Pamiętam, jak wyjaśniałam słowo „wellness” podczas wykładów na warszawskim AWF, opowiadając właścicielom ośrodków fitness oraz studentom o czekającym nas w Polsce dynamicznym rozwoju tej branży. Klientami ośrodka byli bardzo często ludzie pracujący w korporacjach, którzy przychodzili tam odpocząć, zregenerować siły; ćwiczyć Jogę, Ti Chi, fitness, wziąć udział w warsztatach relaksujących, zjeść coś zdrowego czy skorzystać z rozmowy z terapeutą. To wszystko było wówczas bardzo nowe, a ja mogłam obserwować wpływ różnych zajęć, aktywności, warsztatów na ludzi, z którymi wcześniej pracowałam w biznesie. Sama też zdobywałam doświadczenia, rozwijałam pasje – uczyłam się jogi, medytacji, ukończyłam studia trenerskie na SWPS i w Studium Psychoedukacji, poznawałam różne techniki i metody samorozwoju.

Doświadczenia zdobyte podczas prowadzenia ośrodka zainspirowały mnie do tego, aby połączyć moją wiedzę ekonomiczną, strategiczny umysł, znajomość specyfiki funkcjonowania korporacji z wiedzą i pasją do człowieka. Gdzieś w świecie usłyszałam o corporate wellness, … I tak powstał PRODIALOG.

Początkowo miałam okazję brać udział w różnych wdrożeniach programów corporate wellness poza Polską, uczestniczyłam w międzynarodowych konferencjach, czytałam i zdobywałam wiedzę. W 2002 zrealizowałam pierwszy program w Polsce dla Procter&Gamble.

Zaczęłam też intensywnie edukować polski rynek biorąc udział w konferencjach, publikując wiele artykułów, udzielając licznych wywiadów. Od tamtej pory świat się zmienił; jeszcze bardziej wzrosło tempo życia, nastał rynek pracownika, zachodzi coraz więcej zmian, a pracownicy statystycznie są coraz starsi. Trend wellnessu w firmie na dobre przyszedł do Polski, a organizacje coraz częściej dojrzewają do przekonania, że pracowników trzeba wesprzeć.

Cieszę się, że jako firma możemy poszczycić się największym na rynku doświadczeniem i wiedzą w tym zakresie. Przez te lata udało nam się wypracować własne standardy, narzędzia, programy warsztatów, zebrać zespół cudownych i kompetentnych specjalistów. Wypracować narzędzia zarówno dla biur jak i hal produkcyjnych, rozproszonych struktur sklepowych czy nietypowych grup zawodowych. I przede wszystkim zbudować grono zadowolonych klientów.

Jednocześnie widzę, jak moje różnorodne doświadczenia życiowe i zawodowe pozwoliły na rozwój firmy o bardzo unikalnym profilu – łącząc dbałość o człowieka z pełnym zrozumieniem potrzeb biznesu.”

PISZEMY, PUBLIKUJEMY

Szereg naszych artykułów ukazało się w takich magazynach jak Forbes, Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Gazeta Bankowa, Zwierciadło, Newsweek.

Występujemy

na wielu konferencjach prezentując najnowsze badania, narzędzia rozwojowe, wspólnie z naszymi klientami – zrealizowane case’y (braliśmy udział m.in. w Kongresach Sprzedaży, Kongresach Kadry, konferencjach CIOP, Forach Przemysłowych, konferencjach naukowych, Konferencjach CSR i wielu innych).

Nasi Klienci wygrywają nagrody

Grupa Prodialog jest sponsorem nagród dla najlepszych pracodawców m.in. od wielu lat w corocznym konkursie Wolters Kluwer „Top HR Manager” nagrodą dla laureatów jest udział w naszych cyklicznych warsztatach dla dyrektorów HR „Posmakuj corporate wellness”.

Dzięki wspólnej pracy opartej na zaufaniu i otwartej komunikacji nasi Klienci świadomie kreują PR pracodawcy zdobywając prestiżowe nagrody. Przykładem jest zeszłoroczna główna nagroda Top HR Managera dla naszego klienta – polskiej firmy Pol-Inowex za kilkuletni program corporate-wellness oraz akademię menedżerską stworzone i realizowane z Prodialogiem.

menu